Menu
Produkt dnia
ENTROPIA - TOTAL (CD)
ENTROPIA - TOTAL (CD)

49,00 zł

szt.
CAVALERA -  MORBID VISIONS (CD)
CAVALERA - MORBID VISIONS (CD)

55,00 zł

szt.
SZNUR - LUDZINA (CD DIGIPACK)
SZNUR - LUDZINA (CD DIGIPACK)

49,90 zł

szt.
PROFECI - UBÓSTWO (CD DIGIPACK)
PROFECI - UBÓSTWO (CD DIGIPACK)

49,90 zł

szt.
WILCZYCA - MAGIJA (CD)
WILCZYCA - MAGIJA (CD)

49,90 zł

szt.
FURIA - HUTA LUNA (CD)
FURIA - HUTA LUNA (CD)

55,00 zł

szt.
NERVOSA - JAILBREAK (CD DIGIPACK)
NERVOSA - JAILBREAK (CD DIGIPACK)

69,00 zł

szt.
PIOŁUN - RZEKI GORYCZY (CD)
PIOŁUN - RZEKI GORYCZY (CD)

59,00 zł

szt.
YFEL 1710 - WILLA WISIELCÓW (CD)
YFEL 1710 - WILLA WISIELCÓW (CD)

45,00 zł

szt.
Producenci
Statystyki
Produktów:
2072
Kategorii:
3
Nowości:
25
Promocje:
0
Informacje
INTERNATIONAL BUYERS: please contact us before you purchase to get an information about the way of payment and shipping cost.
 
Informacje o firmie:
 
Wielka Płyta
NIP: 526-101-62-21
REGON: 141937163

Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane przez:
Prezydent miasta stołecznego Warszawy, numer w rejestrze:
UD-XIIWDG-TS-6411-7076/491604-09
 
 
 
Czas realizacji zamówienia, dostępność produktów:

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową. 
Produkty w aktualnej ofercie sklepu oznaczona jako "Produkt dostępny" są dostępne w magazynie. Realizacja i wysyłanie zamówień następuje w ciągu 48h od chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy. Wyjątkiem są produkty oznaczone jako "PRE-ORDER" (Przedsprzedaż) oraz produkty oznaczone jako "Produkt sprowadzany na zamówienie". Na produkty oznaczona jako "PRE-ORDER (przedsprzedaż)" można składać zamówienia, ale wysyłane są dopiero w dniu premiery (najpóźniej), chyba, że informacja dla danego produktu stanowi inaczej.

Sklep zastrzega, że dla różnych produktów istnieją różne terminy realizacji zamówienia. Przewidywany czas realizacji jest określony dla każdego produktu indywidualnie i podany jest na stronie wraz z jego ceną, przy czym jest to czas liczony od chwili złożenia zamówienia do chwili wysłania produktu przez Sklep. Terminy realizacji zamówień oznaczonych w sklepie Wielka Płyta kształtują się w sposób następujący:

a) 2 dni (48 godzin) - realizowane są zamówienia na produkty znajdujące się w magazynie sklepu,

b) 4 - 29 dni - realizowane są zamówienia na produkty znajdujące się w magazynach naszych dostawców,

c) do 60 dni - realizowane są zamówienia na produkty sprowadzane na życzenie Klienta z zagranicy na terenie Europy,

d) w przypadku złożenia zamówienia na produkty przed premierą handlową, przesyłkę Klient otrzyma nie wcześniej niż w dniu premiery. Data premiery handlowej podana jest przy produkcie.

Termin realizacji podany przy każdym produkcie, jest wiążący w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin nadania przesyłki określany jest na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji.

W przypadku złożenia zamówienia lub kilku zamówień na produkty o różnym czasie realizacji Klient może w dowolnym momencie złożyć zlecenie wysłania produktów znajdujących się w magazynie Sklepu. Zlecenie takie będzie traktowane jako osobne wyodrębnione zamówienie, za które naliczane będą koszty wysyłki zgodnie z obowiązującą tabelą kosztów. Sposób dostawy wybiera Klient.

W przypadku wydłużenia się przewidywanego czasu realizacji Klient niezwłocznie zostanie o tym poinformowany i podejmie decyzję, co do dalszego postępowania (np. wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zamówienia).


 
Płatność za zamówione produkty:
 
 
- Płatność przelewem
- Szybkie płatności PayU
Płatności prosimy dokonywać od razu po złożeniu zamówienia. Jeśli nie możesz z jakichkolwiek przyczyn zapłacić od razu za zamówione produkty - prosimy o kontakt, ustalimy wówczas szczegóły sfinalizowania transakcji.
 
 
Na wpłatę oczekujemy przez 5 dni roboczych, po tym terminie zamówienie zostaje anulowane. Wyjątkiem od zasady 5 dni roboczych są promocje organizowane na czas ściśle określony, gdzie zasady regulowane są odrębnym regulaminem dla każdej z takich promocji.
 
 
W przypadku trzech złożonych i nieopłaconych zamówień - dane klienta (kupującego) zostaną usunięte, a każde kolejne zamówienie będzie automatycznie anulowane.
 
 
NIE WYSYŁAMY ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW ZA POBRANIEM.
 
 
Faktury VAT
 
 
 
Na każdy produkt zaupiony w naszym sklepie wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
 
 
Koszt dostawy, przesyłki


Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej i paczkomatów. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
 
 W przypadku Kuriera - koszt dostawy na terenie Polski wynosi 19 zł bez względu na ilość zakupionych produktów.
W przypadku Paczkomatów - koszt dostawy na terenie Polski wynosi 19 zł ez względu na ilość zakupionych produktów.
 
Przy zakupie w naszym sklepie produktów na kwotę powyżej 800 zł - wysyłka gratis na terenie Polski.
 
 
W przypadku wysyłek za granicę prosimy o kontakt w celu u zyskania informacji o sposobie płatności i kosztach przesyłki.
 
 
Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania informacji o szczegółach. W przypadku uzgodnionego odesłania towaru w ramach gwarancji lub reklamacji kupujący wysyła towar na własny koszt.
 
Reklamacje :

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem zamowienia@wielkaplyta.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (datę złożenia zamówienia),
    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności w postaci kwoty za zakup nabytych rzeczy. Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego.

Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: zamowienia@wielkaplyta.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Wielka Płyta, ul. Pasaż Ursynowski 1/60A, 02-784 Warszawa.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy :

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego.

 

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl